Saturday, June 26, 2010

~ Akulah Mr. Mama ~

Kami singgah ke Putrajaya semasa dalam perjalanan pulang dari KL ke JB, saja nak tengok2 sebab Ayah belum pernah sampai dan round2 di sana.

Dapatlah tangkap 1-2 gambar kat depan bangunan pejabat PM, depan masjid Putrajaya secara solo (sebab Qifah dan Toknek berada dalam kereta mengambil angin air-cond, kat luar tengah panas, jam 1 tengahari lah katakan...).

Untuk lunch, kami hinggap ke Alamanda sambil untuk menunaikan solat sebelum meneruskan perjalanan. Ayah yang gigih mendukung Qifah dalam carrier yang telah tertidur akibat kepenatan berpusing2 di kota Kuala Lumpur (bukan sesat). Lunch pun terpaksa memegang Qifah yang enggan bangun - difficulty rate: normal sahaja. Mamanye? Ya... dia makan secara perseorangan sambil mengambil gambar.

P/s 1:
Terdapat satu lagi aksi sukar dipaparkan oleh Mr. Mama semasa berada di Alamanda. Kejadian berlaku di baby's changing room hehehe... tapi it's for us to know and for you all NOT to find out. Memang Mama tabik spring kat Ayahlaaa...

P/s 2:
Terjadi kejadian semi-mencemaskan di mana Toknek menghilangkan diri selepas solat. Terkulat-kulat aku menjengah di sekitar Alamanda, nasib baik tak jauh perginya. Sighs~ Nasib baik aku takde sakit jantung...

No comments:

Post a Comment